loading...
آسانترین ها محلی برای شب نشینی ها
مهدی بازدید : 20 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

بزرگترين گناه : سكوت

بزرگترين شجاعت : بگويي دوستت دارم

بزرگترين سرمايه : دوست

بزرگترين اسرار : صداقت

بزرگترين افتخار : عاشق شدن

بزرگترين هنر : عاشق ماندن ...


مهدی بازدید : 10 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
   چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..  


  یکی که بهش اعتماد داری ..  

  بهت اعتماد داره ..  

 از دلتنگی هاش برات میگه ..  

  از دلتنگی هات براش میگی ..  

  آروم میشه ..  

  آروم میشی ..  

  حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ..  

  این حس مثل قطره های باران پاکه ..!! 


مهدی بازدید : 14 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

برای بودن,


  گاهی لازم است که نباشی!


  شاید نبودنت, بودنت را به خاطر آورد...


  اما دور نباش....


  دوری همیشه دلتنگی نمی آورد....


  فراموشی همان نزدیکیهاست !

 شعر...


  صدای نفس های توست !


  وقتی سر بر سینه ام میگذاری


  و کلمات


  گورشان را گم میکنند!

تو مخاطب نبودی که خاص شوی



  خاص بودی که مخاطب شدی 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

! خوشبختی



   رنگین کمان لبخند توست !



   که.... با هر ترنم باران



   شکل می گیرد!



   «فقط خوشحال باش»



   من اشک آسمان را در می آورم!

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد



مهدی بازدید : 16 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی تی شرت محرم در فروشگاه تی شرت با قیمتی مناسب و ساخته شده از الیاف درجه یک برای ایام سوگواری تهیه شده از مرغوب ترین الیاف پارچه ای با ضمانت کیفیت و ثابت ماندن چاپ روی تی شرت!  به دلیل بزرگداشت ایام محرم ما اقدام به عرضه تی شرت های محرم در چندین مدل کرده است که یکی از این مدل ها را می توانید در این مطلب مشاهده نمایید. در صورت تمایل برای خرید تی شرت محرم طرح یا ثارالله روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا سریعا برای شما ارسال و در ماه محرم از آن استفاده نمایید. ..

مشخصات تی شرت

تی شرت محرم (طرح ثارالله)

 

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی …

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


 

قیمت : ۲۶۰۰۰ تومان

مشخصات:
نوع برند محصول: طرح ثارالله
جنس: پارچه فلامنت
سایز بندی: Free Size
نوع چاپ: سیلک صنعتی
وضعیت گارانتی: ضمانت ثبات رنگ-سایز-لطافت پارچه
وضعیت بسته بندی: سلفون کشی
نوع مارک تیشرت خام:Adidas

لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت اهل‌بیت (ع) و اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی با شهادت سالار شهیدان است.
یکی از خواص و‌ آثار رنگ سیاه، آن است که این رنگ به صورت طبیعی، رنگی حزن‌آور و دلگیر و مناسب عزات و ماتم است. از همین‌رو بسیاری از مردم جهان، از این رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزیزان خود سود می‌‌جویند.
بنابراین، سیاه‌پوشی به دلیل رمز و رازی که در این رنگ نهفته است، ‌به عنوان یک رسم طبیعی و سنت منطقی نشان حزن و اندوه دارد و پیروان اهل‌بیت «علیه‌السلام» در این ایام عزاداری، لباس سیاه بر تن می‌کنند؛ زیرا لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت آنان، اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی است.
لباس مشکی در عزاداری امامان نور «علیهم‌السلام» ـ خصوصا سالار شهیدان ـ جسمی تیره، ولی جانی روشن دارد، ظاهر سیاه‌پوش است ولی در باطن سپید و چه خوش گفته است شیخ محمود شبستری در گلشن راز که:

سیاهی گر بدانی نور ذات است/ به تاریکی درون، آب حیات است
چه گویم که هست این نکته باریک / شب روشن میان روز تاریک

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۲۶۰۰۰ تومان


منبع : تی شرت محرم

مهدی بازدید : 17 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
حتماً خیلی از شما این نکته رو که می خوام بگم بلدید. یا شاید دیدید کسانی که این کار رو می کنند. به هر حال گفتنش خالی از لطف نیست.

نگه داشتن میله های بالای سر در مترو خصوصاً برای افراد قد کوتاه و خانم ها کاری سخت و خسته کننده است. به این گروه از دوستان پیشنهاد می کنم اگر با پا های( قدری بیشتر از عرض شانه) باز در راستای حرکت قطار بایستند دیگر نیازی به گرفتن میله ها نیست و شما اگر خوابتون نبرده باشه می تونید با کف پا ها تعادل خودتون رو حفظ کنید. حداقل یک بار امتحان کنید. ضرر نداره.

تا چند سال پیش هم که دکتر آز نبود و کسی نمی دونست روی (Zn) چیه! بچه های اون موقع که الآن نوجوان و جوان هستند عمدتاً قد های کوتاهی دارند. من خودم دیدم چند نفری با هم سوار میشن یکیشون میله رو میگیره بقیه هم به ترتیب همدیگه رو!

دوستم میگه این خیلی فکر خوبیه. منم به اون هایی که در قطار های شلوغ سوار می شوند می گم این کار رو بکنند. آخه می دونی وقتی قطار شلوغه بعضی ها میله ها رو نمی گیرند و می گویند جمعیت ما رو نگه میداره. بعد هر وقت قطار راه میفته یا می ایسته در اثر قوانین کشف شده فیزیکی بر روی ملت می افتند. در حالیکه اگر در راستای حرکت قطار بایستند و کمی سعی کنن تعادلشونو حفظ کنن باعث آزار دیگران نمیشوند. 

ضمن تایید حرفای دوستم باید بگم این کار برای اونایی که دو دستی از میله ها آویزون میشن و میخوان بارفیکس بزنن هم میشه.


Uploaded with ImageShack.com


مهدی بازدید : 14 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
فرآیند تغییر و تحول مستمر و پرشتاب در آغاز هزاره سوم میلادى، از عمده‏ترین جریان‏هاى حاکم بر حیات بشرى و از مهم‌ترین مشخصات بارز آن به شمار مى‏رود و فرآیند کارآفرینى و خلاقیت که اساس و بسترساز تغییر و تحول و دگرگونى است در این خصوص نقش بسیار بنیادین و تعیین‌کننده‏اى ایفا مى‏کند.
این کتاب قصد دارد مخاطب را با مقوله کارآفرینى آشنا سازد. در ابتدای این کتاب باعنوان «آنچه یک دانشجوی علمی کاربردی باید بداند» سعی شده است، ماهیت نظام علمی کاربردی و انتظاراتی که از دانشجوی علمی کاربردی می‌رود؛ با توجه به مأموریت‌ها و رسالت‌های این نظام و همچنین پتانسیل‌های موجود در آن بیان شود.
فصل اول کتاب با عنوان «اصول کارآفرینی و ویژگی‌های کارآفرینان» آمده است که شامل تعاریف کارآفرینى، ویژگی‌‌هاى کارآفرینان، نقش و جایگاه کارآفرینان در جامعه وفرایند کارآفرینى است. در این فصل سعى شده است با بیانى ساده و مختصر تصویر جدیدى از کارآفرینى در ذهن مخاطب شکل گیرد. اساتید محترم می‌توانند برای تفهیم بهتر این مبحث از کارآفرینان موفق دعوت نمایند در کلاس به تشریح موفقیت‌‌ها و شکست‌ها و علل آن بپردازند تا دانشجویان بهتر بتوانند مفهوم کارآفرینی را درک کنند.
«خلاقیت و نوآورى» عنوان فصل دوم این کتاب است که نویسنده تلاش کرده با بیان ارتباط بین سه مقوله خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی هر یک را نیز در فضایى جداگانه مورد بررسى قرار دهد. در ادامه این فصل به موضوعات تکنیک‌های خلاقیت و نوآوری نظام یافته و شیوه‌‌های به کارگیری آن پرداخته شده است.
در فصل سوم کتاب با عنوان «مدیریت » سعی شده است که دانشجویان بتوانند از طریق یادگیری ابزارهای مدیریت، توانایی لازم برای راه اندازی و رشد یک کسب وکار را بدست آورند. این فصل شامل موضوعاتی از جمله مدیریت، سازماندهی، بازاریابی، امورمالی و مسائل حقوقی است.
در فصل چهارم کتاب نحوه نوشتن طرح تجاری گفته شده است تا دانشجویان با یادگیری طرح تجاری یک صفحه‌ای بتوانند ایده‌ها و افکار خود را عملیاتی نمایند.
مخاطبان اصلى این کتاب دانشجویان به خصوص دانشجویان علمى کاربردى در تمامى رشته‏ها و کانون‌هاى کارآفرینى می‌باشند. همچنین دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها که در حال حاضر کسب و کار مستقلى را راه‏اندازى کرده‏اند و یا ایده جدیدى براى راه‏اندازى یک کسب و کار در ذهن دارند می‌توانند برای پیشبرد ایده و یا رشد کسب و کارشان از این کتاب استفاده‌کنند. همچنین با توجه به اضافه شدن درس کارآفرینى به تمامى رشته‏هاى علمى کاربردى و انطباق این کتاب با سرفصل‌های تدوین شده از سوی شورای برنامه ریزی درسی علمی کاربردی دانشجویان و اساتید محترم می‌توانند از این کتاب به عنوان یکی از منابع درسی بهره‌گیرند.
اگر چه در این کتاب سعى شده است که نظرات اساتید و صاحب‌نظران این علم و موضوعات پیرامون آن جمع‏آورى شود اما به طور یقین این کتاب داراى نقایصی است که امید است بتوان با جمع‏آورى نظرات شما اساتید، کارآفرینان و دانشجویان محترم آنها را رفع‌نمود.

برای دانلود کتاب اینجا کلیک کنید:کتاب کارآفرینی


مهدی بازدید : 21 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

پرسش :

 با توجه به اينكه شيعيان بعد از شهادت امام حسن ـ عليه السّلام ـ ميخواستند با امام حسين ـ عليه السّلام ـ بيعت كنند ايشان امتناع كردند فرمودند عهدي ميان معاويه داريم اوّلاً آن عهد چيست؟ ثانياً آن عهد با امام حسن ـ عليه السّلام ـ بود نه ايشان، ثالثاً آن عهد را معاويه خود نقض كرده بود چه لزومي به پايبندي آن حضرت بود؟

 

  پاسخ :

 اين سؤال از سه بخش تشكيل شده است اوّل اينكه عهدي كه بين معاويه و امام حسين بن علي ـ عليه السّلام ـ بود چه بود؟ آن عهد همان عهد برادر گراميشان امام حسن ـ عليه السّلام ـ بود كه بين آنحضرت و معاويه منعقد شده بود و كيفيت آن اينگونه است كه بعد از شهادت حضرت اميرالمؤمنين امام حسن ـ عليه السّلام ـ خلافت را برعهده گرفتند و از مردم در يك خطبة غرائي بيعت گرفتند و اين را هم «شرط كردند كه با هر كه من صلح كردم شما هم صلح كنيد[1]...» . و موافق روايت شيخ مفيد و ديگران از محدثين عظام چون خبر شهادت حضرت امير المؤمنين ـ عليه السّلام ـ و بيعت كردن مردم با امام حسن به معاويه رسيد و جاسوس فرستاد كه اخبار را به او برسانند كه امام با خبر شدند دستور به قتل آنها دادند و نامهاي به معاويه نوشتند و در آن نامه درج فرمودند كه جواسيس ميفرستي و مكرها و حيلهها بر ميانگيزي گمان دارم كه اراده جنگ داري اگر چنين است من نيز مهياي آن هستم[2].

چون كه نامه به معاويه رسيد جوابهاي ناملايم نوشت و به خدمت آن حضرت فرستاد... . كار به جايي رسيد كه معاويه لشكر عظيمي برداشت و به سوي عراق روانه شد و جاسوساني فرستاد به نزد جمعي از منافقان و خارجيان كه در ميان اصحاب امام بودند و از ترس شمشير حضرت امير المؤمنين ـ عليه السّلام ـ مجبوراً اطاعت ميكردند، و به هر يك از ايشان نوشت كه اگر امام حسن ـ عليه السّلام ـ را به قتل رساني چندين هزار درهم بتو ميدهم و يك دختر خود را به تو تزويج مينمايم و لشكري از لشكر شام را تابع تو ميكنم و با اين حيلهها اكثر منافقان را بجانب خود مايل گردانيده و از آن حضرت منحرف ساخت تا آنكه كار به جائي رسيد آن حضرت زرهي در زير جامههاي خود ميپوشيد براي حفاظت خود از شرّ ايشان و به نماز حاضر ميشد.

پس خبر حركت كردن معاويه بجانب عراق به امام حسن ـ عليه السّلام ـ رسيد. حضرت بر منبر رفته و بعد از حمد و ثناي الهي مردم را به جنگ با معاويه دعوت نمود، هيچيك از اصحاب آن حضرت را جواب نگفتند.

خلاصه پس از گله و عتاب و سرزنش و نكوهش عدي بن حاتم و امثال آن جماعت در ظاهر حاضر آماده به جهاد شدند و بعد در نخيله جمع شدند، معاويه كه اين جريان را شنيد باز جاسوسان خود را فعال نمود و شروع به تفرقه ميان لشكر امام ـ عليه السّلام ـ كرد و در پايان آن بيوفايان امام را تنها گذاشته و كار به جائي رسيد كه معاويه توانست حتّي عبيدالله بن عباس كه يكي از اميران لشكر امام و عموزادة او بود را هم بخرد و تطميع كند.

پس ضمير و قلوب لشكريان و بيوفائي آنها بر امام حسن ـ عليه السّلام ـ ظاهر شد و دانست كه مردم در دلشان نفاق دارند و جمعي كه شيعة خاص و مؤمنند كم هستند و نميتوانند در مقابل لشكر معاويه مقاومت كنند.

در اين حين معاويه هم نامة صلح بسوي امام روانه داشت و نوشت كه اصحاب تو با پدرت موافقت نكردند پس با تو هم موافقت نميكنند و اسامي و نامههايي كه اصحاب امام به معاويه نوشته بودند (براي اطاعت از معاويه) را هم همراه نامة صلح به سوي امام فرستاد[3] و امام هم چون اين ماجرا را ديد مجبوراً تن به مصالحه داد با شروط بسياري كه معاويه بر عليه خود قرار داده بود و اگر چه امام حسن ـ عليه السّلام ـ ميدانست كه سخنان او جز كذب و دروغ چيزي نيست لكن چاره نداشت زيرا مردم بيوفا و منافق صفت دور امام جمع شده بودند و اگر كار به جنگ ميكشيد آن اندك اصحاب واقعي را هم كه داشت ميكشتند و شجرة اسلام ضعيفتر هم ميشد متن صلحنامه در كتب تاريخ آمده است.[4]

اين بود عهد امام حسن ـ عليه السّلام ـ كه بعد از ايشان امام حسين ـ عليه السّلام ـ بنابر وصيت برادرشان به آن عهد وفادار ماندند.

دوماً اينكه امام حسين ـ عليه السّلام ـ به عهد و پيمان امام حسن ـ عليه السّلام ـ پايبند بود براي اينكه ائمه همه نور واحد هستند يعني امام حسن ـ عليه السّلام ـ وقتي صلح فرمود عين اينست كه امام حسين ـ عليه السّلام ـ صلح كردهاند يعني اگر امام حسين ـ عليه السّلام ـ هم در جايگاه برادرشان با آن شرايط زماني و مكاني بودند صلح ميكردند و چارهاي جز اين راه براي بقاي اسلام نبود و بخش سوّم سئوال شما برادر گرامي اينكه آن عهد را معاويه نقض كرده بود چه لزومي به پايبندي آن حضرت بود؟ در جواب اين بخش بايد عرض كنيم كه درست است كه معاويه به مفادي كه در صلحنامه آمده بود (همچون عدم معرّفي كسي به جانشيني، در امان بودن شيعيان علي بن ابيطالب هر جا كه هستند، اينكه امام حسن ـ عليه السّلام ـ و برادرشان امام حسين ـ عليه السّلام ـ و ساير اهلبيت، معاويه عليه آنها مكري نينديشد و اينكه حضرت امير المؤمنين ـ عليه السّلام ـ را سبّ نكند) عمل نكرد و آن قرار داد را چندين و چند بار نقض نمود (مانند كشتن ياران امير المؤمنين مانند حُجر بن عدي، و توطئه معرفي يزيد به عنوان جانشين و به شهادت رساندن امام حسن ـ عليه السّلام ـ )[5] و اگر چه امام حسن ـ عليه السّلام ـ قبل از عهد بستن نيز ميدانست كه نقض ميكند ولي امامان بايد صفات عاليه را در حدّ اكمل آنها دارا باشند و وفا به عهد هم يكي از آن صفات است و امام حسين ـ عليه السّلام ـ هم نهايت درجة وفاداري خود را به عهد برادرشان با معاويه ثابت نمودند، ثانياً در زمان معاويه اگر امام حسين ـ عليه السّلام ـ دست به قيام ميزدند اصلاً در نطفه خفه ميشد چون كه زمينة قيام نبود و مردم بيوفائي خود را نشان داده بودند. حال نظر شما را به روايتي در اين باره جلب ميكنم: روزي نقل ميكنند كه سليمان بن صرد محضر امام حسين ـ عليه السّلام ـ آمد و از او خواست كه قيام كند امام در جواب فرمودند (ليكن كلُّ رجل منكم جلساً من اجلاس بيته مادام معاويه حياً فانّها بيعةٌ كنتُ و الله لها كارهاً فان هلك معاويه نظرنا و نظرتم و رأينا و رأيتم[6]) اينكه امام ميفرمايد من از بيعت معاويه اكراه داشتم، برادرش نيز اكراه داشت، ولي هر دو برادر به اجبار و براي مصلحت اسلام و مسلمين به آن راضي شدند، پس هر دو برادر عقيده داشتند كه با وجود معاويه و با آن وضع قيام هلاكت است نه شهادت، نتيجهاش فناي اسلام است نه بقاي آن.

مطالعه كتابهاي زير توصيه ميشود:

1. خاندان وحي، سيد علي اكبر قرشي، امام حسن ـ عليه السّلام ـ .

2. منتهي الآمال، شيخ عباس قمي، امام حسن ـ عليه السّلام ـ .

3. زندگاني امام حسن ـ عليه السّلام ـ ، سيد هاشم رسولي محلاتي.

--------------------------------------------------------------------------------

[1] . شيخ عباس قمي، منتهي الآمال، مؤسسه انتشارات هجرت، ص 423.

[2] . شيخ عباس قمي، منتهي الآمال، مؤسسه انتشارات هجرت، ص 423 و در ارشاد، ج 2، شيخ مفيد، مؤسسه آل البيت، ص 10 هم آمده است.

[3] . شيخ مفيد، ارشاد، ج 2، مؤسسه آل البيت، ص 13 و شيخ عباس قمي، منتهي الآمال، نشر هجرت، ص 428.

[4] . منتهي الآمال، شيخ عباس قمي، مؤسسه نشر هجرت، ص 429.

[5] . شيخ عباس قمي، منتهي الآمال، مؤسسه انتشارات هجرت، ص 433 و در مقاتل الطالبين، ص 73 و شرح ابن ابي الحديد، ج 16، ص 49 و علامه مجلسي در بحار الانوار، ج 44، ص 155.

[6] . ابو قتيبة دينوري، الامامة و السياسه، ج 1، ص 165، و در خاندان ولي، علي اكبر قرشي، ص 286 هم نقل شده است.



مهدی بازدید : 12 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

دیوار اتاق ملاقات یکی از بزرگ ترین فرماندهان زنده جنگ در قرن بیستم که مملو از تصاویر جدا جدای شهدای دفاع مقدس بود، حالا مزین به یک قاب بزرگ شده که دلاورمردان دفاع مقدس بر آن نقش بسته اند.

به ادامه مطلب مراجعه کنید .


تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 3,607