loading...
آسانترین ها محلی برای شب نشینی ها
مهدی بازدید : 15 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
 

برای عروسی سمانه بود اینهمه ذوق یا برای ذوق آوردن دل خودم هنوز نمی دانم .

موهایم را بلوند کردم . با وسواس پیراهن برای عروسی و پاتختی انتخاب کردم . مدل ناخن هایم را خودم طراحی کردم و به ناخن کارم دادم ! آرایشگاه های زیادی را دیدم . یک عالمه وقت صرف انتخاب مدل شینیون مو و میکاپ صورتم کردم ! آتلیه وقت گرفتم و بلخره روز عروسی رسید ...

با خواهرم و خواهر عروس رفتیم آرایشگاه . رفتیم آتلیه و سپس تالار !

آرایشگر گفت رژ لب قرمز به موهات خیلی میاد . دوست داری ؟ گفتم : خیلی ! گفت : با رژ لب قرمز اینهمه تلخ نخند . یه جوری بخند که دندونات پیدا شه ! خندیدم ... گف تلخ نه ! خوشگل ! قهقهه !

عکاس گفت : بیا عکساتو ببین ! قیافت غمه . تو چشمات غصه س . من نگاه تیز میخوام . نگاه شورشی ! نه این نگاه رو ! این نگاه شور توش نیست . نگاهت شیطون باشه !

توی تالار خواهرم فکر میکرد از چیزی ناراحتم . میگفت تو خودتی ! چته ؟!

نمیدانم از کی است که توداریم به فنا رفته و دیگر نمیتوانم غم نگاه و غصه چهره ام را پنهان کنم .

باید به خودم بیایم .

باید ...

----------

نمیدانم چند روز از روز که این متن را نوشتم میگذرد ... پاتختی سمانه کنسل شد ! اما من به روی مبارکم نیاوردم ! باز هم رفتم آرایشگاه ! موهای بلوندم را براشینگ کردم ! میکاپ کردم و رفتم آتلیه ! این بار خوشحال تر بودم به گمانم ! نگاهم شورشی بود یا نه نمیدانم ! تیز و آتشین بود یا نه را نمیدانم !  مهم این بود که تصمیم خوبی گرفته بودم !

----------

من فکر میکنم دوس پسر لازم نیست به تو بیاید ! لازم نیست قد و قواره تو باشد ! میتوانی دختر شاه پریان باشی و دوس پسرت یک کفاش باشد ! میتوانی سیندرلای طفلکی باشی و شاهزاده عاشق تو شود ! میتواند کچل باشد یا نباشد ! شکم گنده یا خوش تیپ باشد ! مایه دار یا آس و پاس باشد ! فقط مهم است با هم خوش باشید ، فان باشید ! با هم عشق و حال کنید ! همین !

بر عکس شوهر ! که باید به تو بیاید ! خانواده اش ، فکرش ، درآمدش ، نگرشش ! یک کلام باید هم کف تو باشد !

شاید این را هم چپاندم درون بندهای مکتب سحریسم !

تا یادم نرود این دو تا کلا دو تا فاز بی ربط به همند ! دنت فرگت پلیز !

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 167
  • بازدید کلی : 3,612